Ez a cikk arról szól hogy 56 után vagyunk, és 57 ben visszaemlékezik a győztes fél: "Október 24-én összegyűltek a kommunisták közöttük 40 egykori partizán"

(jut eszembe mikor én voltam gyermek és az volt hogy kék és vörös nyakkendőt hordtam, volt egyszer hogy ki volt adva hogy egykori partizánnal kell beszélgetni. 10 éves gyerekeket felzavarni 80 éves archoz magnóval az ám a kurva jóság. de ez még semmi, a interjú fontosabb részeit előadtuk iskolai előadáson. na és ki volt aki beégett mer elfelejtette, mer olyan gátlásos volt és meg se merte nézni kezében tartott puskát? dehogynem én. évekkel később a vörös csillag moziban volt egy nov7 es előadás, na az fellinis amit akkor csináltam, most nem írom le de ha valaki nagyon kapacitál, pár bor/sör/pálinka/*** után elmondom.)

Na de térjünk vissza 57 be: "A faluban Klip János egykori kocsmáros lakásán összegyűltek, súgtak-búgtak a község egykori urai és a régi volksbundisták. A pártmunkások az első napokban nem láttak tisztán, csak a sok, több évtizedes tapasztalat súgta nekik, hogy ha az osztályellenség örül - akkor a  munkáshatalom bajban van"

Többit olvassátok el tik. Elég tanulságos. De ne örüljetek ugyanez van most is, mer mindég minden ugyanaz. Egyébként pedig az élet szép, szeretek élni, úgyis csak egyszer van, aztán örök semmi.

 

Szerző: mangorlo  2009.06.12. 01:42 3 komment

Címkék: forradalom kommunista ellenforradalom népakarat 1957 gara osztályellenség volksbund

A bejegyzés trackback címe:

https://regiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr501180197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mangorlo 2009.06.12. 01:52:20

igazabol basszatok meg h nem kommenteltek mer akkor nem irok annyira. tessek mondani valamit. most elmegyek par napra de jovok vissza vagy nem, ha nem jovok vissza akkor soha nem jovok vissza. ha visszajovok akkor irok meg

Kommenta 2009.06.14. 21:02:37

Csudaszép az új dizájn! És ne nyafogj, te csak írj, gyakran írj..!

mangorlo 2009.06.14. 23:12:00

nem tudom mi jott ram aznap este. ugy ereztem nem jovok vissza, de visszajottem. es irok majd jol. lesz ma este is valami iras. es semmi siras. háhá
süti beállítások módosítása