A képen Egly Sárika 12 éves nagybányai leányka látható festménye előtt 1914 májusában. Engem nagyon megkapott ez a kép, főleg ahogy néz, az a nagy erő és a tisztaság a szemeiből. Rékerestem hát. Kiderült, hogy a nagybányai művésztelep egyik alkotója volt, Égly Sári néven lehet róla használható információkat találni. Itt megtudtam, hogy 1902 március 2 - 1970 v 1971 Brazília San Paulo. Na itt lágyul el a hideg férfiszív, látni kisleányt, aki nyakas lány hisz látni rajt, és tudom végigélte életét, öröm és gyász, de tudom hogy már régen hamu és por. És én vagyok itt, aki emlékezem rá, és ha itt lenne megmondanám neki hogy a májusi eső az igen az most is olyan mámorító, és igen Sári az élet gyönyörű, és mi halandók próbáljuk azzá tenni többé kevésbé.

Szerző: mangorlo  2009.06.01. 00:47 Szólj hozzá!

Címkék: nagybanya 1914 egly égly erdekes ujsag

A bejegyzés trackback címe:

https://regiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr681156073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása