Újlipótváros házait forrásvízzel fűtötték már 45 előtt, erről meséltek nekem, hogy igen tényleg ez volt. Na, de a kedves olvasói levél azt taglalja, hogy kéne ezt bővítni, mert jóság. Ahogy tudom most lófasz van ott, nem ásványos vízzel való fűtés, max konvektor. Kiváncsi lennék mi van régi csövekkel. Amúgy eléggé meredek dolog ez a forrásvízzel fűtünk, de még mindég jobb mint kurva távfőnek fizetni 42 ezer forintos számlákat. És ez ez ilyen zöld cucc, hogy megújuló meg minden, EU támogatná, de gondolom, ha lehetne is, inkább bizniszt csinálnak forrásokkal. Ja és azt tudtátok hogy baszás sok forrás van parlagon hagyva a Dunában? Ott ömlenek bele, és nincs kihasználva. Bár lehet hogy nem is kell.

 

 

 Na ez a 37 es hír: A Budapest Önkéntes Mentő Egyesület Ötvenéves fennállását ünnepli

 

 

Ez megint 56, még a vihar előttről: Angyalföldet fejlesztik, a Fiastyúk utcában épül új lakótelep. Szovjet tengerészek magyar uszályokat mentettek, szerintem iszonyat módon bebasztak vodkától aztán közösen. A Gépállomások versenyében a Füzesgyarmarti gépállomás vezet. Cikk szövegét mea culpa levágtam, de az van benne, hogy duma duma, és utalva képre a hős legények két műszak között vacsorát készítenek. Én elég városi gyerek vagyok, de nekem az a tűz elég tré.

Szerző: mangorlo  2009.05.11. 23:28 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://regiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr451116169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása