Az 1953-mas Szabad Néppel nem bírtam el, pedig biztos sok okos dolog van benne, atöbbek között a "mezőgazdasági termelés fejlesztéséről" egy több oldalas cikk. De még végigolvasni se tudtam, nemhogy értelmezni. 1987-ben viszont már egész olvasható volt a sajtó. Itt egy kifejezetten polgári cikk. Érdemes lenne ezeket bejárni, megvannak e még, hogy érzik magukat. Rákerestem az Izabella-szőlőre és íme. Van pesten egy csomó fű fa virág, amit érdemes felkeresni, egyszer olvastam a Tabán területén található, még arégi Tabánból ottmaradt eperfáról, a cikkíró rendszeresen megy is oda szüretelni. És akkor még nem is szóltam a Nemzeti Színház előtti áfonyafákról sem.

Szerző: mangorlo  2009.12.23. 23:49 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://regiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr891619411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szutshedi · http://gizgazok.blogspot.com/ 2009.12.24. 13:04:02

A sok képtelen és hihetetlen és bizarr sztori után íme egy kellemes. Hát akkor már kellemes ünnepeket, és folytatást a bloghoz!

mangorlo 2009.12.24. 17:41:53

pedig en csak felrakom ami az ujsagban van. 30 as evek sajna az ilyen, kulonosen hogy az a csomag ami ram maradt zommel erosen jobbos ujsagokbol all. most is kiakadt valaki hogy dec 23-arol miert teszek fel zsidotorvenyeset, ha jol ertem. hat basszus mert az volt a ujsagban. sot dec 24 esben is az van
süti beállítások módosítása