A Szabad Ifjúság újságírója (szerintem ő az) egy DISZ (Dolgozó Ifjúság Szövetsége) tagkönyvet talál a telefonfülkében. Kinyomozza hol dolgozik az illető, és visszaadja neki. A cikk végén találjuk az erkölcsi mondanivalót: "az ifjúsági vezetők nem felejtették el őt "beszervezni" a DISZ-be, (...) Csak "egyről" feledkeztek meg: megmagyarázni neki a DISZ tagság fogalmát, megmagyarázni, mit jelent a tagsági könyv becsülete."

(és köszönet a Vágóhídasoknak, hogy kölcsönvehetem a régi újságjaikat)

Szerző: mangorlo  2009.08.09. 23:05 4 komment

Címkék: 1955 disz szabad ifjusag

A bejegyzés trackback címe:

https://regiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr461299248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szutshedi · http://gizgazok.blogspot.com/ 2009.08.11. 14:18:25

A mai világban ez a sztori már nem történhetne meg. Na most Fórizs Imre becsületes vagy sem?

mangorlo 2009.08.11. 19:19:02

@szutshedi: szerintem becsuletes volt, csak a felettesei nem voltak azok, a nep igaz gyermeket aki alapvetoen becsuletesnek szuletett nem neveltek igaz kommunistanak

matykooo 2009.08.24. 15:01:27

Szerintem ebben a sztoriban Fórizs Imre és becsülete a legkevésbé fontos momentum. Engem az fog meg, hogy milyen rövid idő alatt mekkorát változott az emberek érdeklődése. Imádom, ez a kedvenc blogom.

mangorlo 2009.08.25. 09:29:05

@matykooo: koszi matykooo kicsit all a dolog, de igyekszem, de most egyszeruen keptelen vagyok blogolni
süti beállítások módosítása