A lágymányosi holt Dunaág feltöltése során egy tehervonat mozdonya a vízbe fordult, de a személyzet szerencsésen megmenekült. A területet végül sikerrel feltöltötték, az érdekes, hogy de előtte volt itt egy Konstantinápoly Budapesten, egy egészen furcsa és sajnos megbukott vállalkozás volt, de ezt akkor még nem tudták. Aztán a végéből lett a Kopaszi gát (nem jártam ott azóta mióta átépítették), és épült oda egyetem is több is, oda jártam én is, hallgattam Litván Györgyöt többek között, na az jó volt, és sajnálom már nagyon hogy nem vettem fel magnóra az óráit, nagyon sok apró, de mégis fontos részletet mesélt el, hogy mi volt, többet értek az órái mint egy történelemkönyv. Ezt nem mesélte el, amikor kérdeztük, csak szerényen mosolygott, hogy nem is volt olyan nagy dolog, pedig de.

Szerző: mangorlo  2009.06.24. 00:53 Szólj hozzá!

Címkék: 1937 kopaszi gát lágymányos képes pesti hírlap dunavonat litván györgy

A bejegyzés trackback címe:

https://regiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr941204677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása