Valószínű, hogy ez a film sincs ma már meg. Egy plakátot találtam róla, aztán az van még,  40 ropiér valaki elvitte egy árverésen a film ajánlóját, meg van egy két hivatkozás még filmes honlapokon. Amúgy ez eredetileg egy Karinthy Frigyes kabarédarab volt és az akkoriban születő új műfaj, a film egyik korai megjelenése volt itthon.

Szerző: mangorlo  2009.06.15. 23:45 2 komment

Címkék: karinthy frigyes 1914 érdekes újság fikszirozzák a feleségem

A bejegyzés trackback címe:

https://regiujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr331187838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kommenta 2009.06.16. 19:12:43

A Leni Riefenstalost nem látom, csak a címet, pedig pont érdekelne. Olvastam a könyvét, sztem elég érdekes csajszi volt. Eleve izgalmasak, akik ilyen sokáig élnek...

mangorlo 2009.06.17. 00:50:07

regiujsag.blog.hu/2009/06/15/x_126

itt van pedig, nem ertem mer nem latod, en latom. es aktiv is most neztem meg

regiujsag.blog.hu/media/image/leni.jpg es ez kulon a kep, vagyis a cikk
süti beállítások módosítása